12 grudnia 2016

Boring reality

Nie pisałam przez weekend bo nie było czasu. Pomagałam koledze w sprzątaniu nowego mieszkania i egzamin semestralny z matematyki w sobotę. Już raczej tak będzie, że w weekendy nie będę obecna na blogu. Tylko wtedy wychodzę z domu i muszę udawać, że wszystko jest okej. Zmieniam się na kogoś kim nie jestem tylko po to żeby nie było pytań.

Znowu początek nowego tygodnia co oznacza, że wracam do szarej rzeczywistości. Ciągle sama i smutna. Śpię cały dzień i nie wychodzę z łóżka bo po co? to wszystko jest bez sensu. Wiem, że marnuje czas, że powinnam korzystać z życia, ale jeśli ktoś nie chce żyć to nie potrafi korzystać.
Oglądam tylko na zmianę American Horror Story i Skins. Skończę jedno i zaczynam drugie. To pomaga mi zająć myśli, no i właśnie to są moje ulubione seriale, Znam je na pamięć, a i tak namiętnie oglądam.

Zapraszam was do ankiety po prawej stronie. Jestem ciekawa co może was interesować i co chcecie czytać.


8 komentarzy:

  1. Kochanie, mam dokładnie tyle samo lat i czasem miewam gorsze dni. Rozumiem Cię, ale mimo to przerażają mnie twoje słowa, że nie masz ochoty na życie. Jeżeli potrzebujesz kogoś do wymiany przemyśleń, albo po prostu do rozmowy. Odezwij się do mnie. :)
    mój blog- M A V S E L I N A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci, jeśli będą chciała porozmawiać to nie zapomnę o Twojej cudownej propozycji :*

      Usuń
  2. Kochanie, mam dokładnie tyle samo lat i czasem miewam gorsze dni. Rozumiem Cię, ale mimo to przerażają mnie twoje słowa, że nie masz ochoty na życie. Jeżeli potrzebujesz kogoś do wymiany przemyśleń, albo po prostu do rozmowy. Odezwij się do mnie. :)
    mój blog- M A V S E L I N A

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam, lubie czytać twój blog ale smutne to że masz takie słabe samopoczucie ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog, ale trochę smutny. Mam nadzieję, że wpadnie trochę radości do twojego życia, powodzenia! :)
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieje na radość i dziękuję ślicznie ;*

      Usuń
  5. Strasznie mi przykro ze musisz udawac kogos kim nie jestes :/ Ja nienawidze wychozdic z domu o wiele bezpieczniej czuje sie w moich czterech scianach z laptopem na kolanach gdy moge komentowac blogi i rozwijac sie w internecie co w sumie nie jest dobre i wiele osob mnie za to krytykuje no ale cos :/

    Obserwuje kochana <3
    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie po sobie śladu. Odwiedzam każdy blog który da o sobie znać :*