8 grudnia 2016

Dream - My second life

Kocham śnić, mogę przeżywać przygody w których jeśli coś schrzanię nie będę musiała żałować  i naprawiać błędów które popełniłam. Znacznie bardziej to wolę niż realne życie i boję się, że coraz bardziej się w to zagłębiam. Kiedy nie daję rady dłużej spać i się budzę to chce mi się płakać, że muszę wrócić do tego nudnego realnego życia. Tam spełniam marzenia i przeżywam takie rzeczy które nie są możliwe w rzeczywistości. Staram się spać jak najdłużej. Przez to też tracę kontakt z ludźmi. Czy żałuję? Nie wiem, wiem tylko, że bliscy z moich snów nie sprawiają mi przykrości.

Od jakiegoś czasu mam zaburzenia snu chociaż jakby dobrze popatrzeć to mam je od dobrych kilku lat. Zawsze miałam problem z zaśnięciem w nocy i obudzeniem się rano. Kiedyś brałam leki nasenne które przepisał mi psychiatra, ale musiałam je odstawić bo były zbyt silne. Teraz wygląda to tak że nie śpię do 5 rano, a wstaje po godzinie 16.  Dlatego też piszę tak późno posty.

Wolę to wymyślone życie z wieloma przygodami. Nie pamiętam takiego dnia żebym nie śniła, zawsze mam pełne sny. Pamiętam je tylko z rana, ale to mi pozwala przetrwać do następnego zaśnięcia.

Bardzo dziękuję za coraz więcej przemiłych komentarzy :*                                                  

   
Obudził mnie dzisiaj taki piękny zachód słońca. 
Jak jest z wami? Lubicie śnić? 

26 komentarzy:

  1. Zachód słońca obłędny !
    http://hyacinthsis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sny są piękne, no i wiadomo... widzimy wtedy, co naprawdę w głębi siebie czujemy.

    Pozdrawiam,
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  3. Sny to coś pięknego... szkoda że rzeczywistość nie zawsze jest taka idealna, współczuję ci problemów ze snem, to naprawdę jest trudne :/

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też tak mam ze snami. :) zawsze po przebudzeniu je pamiętam i lubię do nich wracać. ;) i pamiętam, że jak przechodziłam swoją depresję, to własnie sny dawały mi największe wytchnienie i chciałam tylko spać i śnić. :) na szczęście miałam na tyle dobrze dobrane leki, że nie miałam z tym problemów. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo, to jedyne miejsce w którym chce siedzieć :)
      Ja miałam już 4 razy zmieniane leki, ale chowają je przede mną bo już nie raz wzięłam dużo więcej niż powinnam :(

      Usuń
  5. Jaki piękny zdjęcie *.*

    Zapraszam; http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam śnić, jednak czasami nie jest to przyjemne. Gdy jestem zestresowana boję się zasypiać.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie polecam spróbować świadomego snu! :)

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam raz w życiu taki sen, że robiłam w nim co chciałam, ale nie wiem czy nie wole żeby śniły mi się przygody z przypadku ;)

      Usuń
  8. Ja polecam przelewać sny na papier, bo prowadząc taki "pamiętnik snów" możesz wrócić do nich w wolnej chwili i znowu zacząć śnić :D

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałam tak robić, ale to co czytałam już nie było takie magiczne tylko bez sensu i nie pamiętałam żebym to śniła. Dlatego wole ich nie spisywać bo to psuje całą magie :)

      Usuń
  9. Ja natomiast często mam tak, że nie odróżniam snów od rzeczywistości i to mnie niszczy ;c
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taki sen na jawie, moja koleżanka miała podobnie :o

      Usuń
  10. Jakie piękne niebo :O Zakochałam się!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kocham sny ( chyba, ze są to koszmary), współczuję Ci twoich zaburzeń snu.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię śnić. Gdy się budzę a wcześniej coś mi się śniło to jestem jeszcze bardziej zmęczona... Najgorsze są tzw. sny na jawie. To jest dla mnie koszmar ;/
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny zachód słońca :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh, skąd ja to znam, też mam zaburzenia snu, a później przez to, że późno wstaję nie mogę się niczym wyrobić :/

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Po czasie organizm przyzwyczaja się do tabletek i nasenne działają tak jak powinny. Poza tym zawsze mogłabyś brać pół tabletki, albo ją pokurszyć to szybciej się rozpusza w organiźmie. :P Również uwielbiam śnić. Mam zawsze takie fantastyczne, które są cudownym oderwaniem od rzeczywistości. Dzisiaj na przykład śniło mi się, że mogłam czarować i użyłam tej mocy, by pomóc ludziom z katastrofy pociągu. ^^

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie próbowałam, dzieliłam malutka tabletke na 4 i dalej nie mogłam sie obudzić, ja chyba jestem stworzona do nocnego życia ;)

      Usuń
  16. Obudził Cię chyba wschód słońca :P .. a ja lubię swoje sny ^^
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś przeczytał to wiedziałbyś że obudziłam mnie zachód :)

      Usuń
  17. też lubię śnić ale często mam koszmary i boję się zasnąć bo zawszę myślę że coś się stanie w śnie itp. XD


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo Ci współczuję, bo ja osobiście kocham spać i potrafię zasypiać już o 20. Sny są świetne, kiedyś interesowałam się wszystkim co z tym związane.

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam
    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również kocham spać bo moge uciec, ale robie to w ciągu dnia :)

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie po sobie śladu. Odwiedzam każdy blog który da o sobie znać :*