14 grudnia 2016

My opinion ideal world

***
Rozmawiałam przed chwilą przez długi czas z kolegą o tym jakie mamy poglądy na świat. 
Nigdy nie rozmawiałam z nim, ani z nikim z naszej 'ekipy' na poważnie. Jesteśmy wszyscy znajomymi, może o niektórych mogłabym powiedzieć przyjaciele jeśli czuje do nich zaufanie i wiem że zawsze mi pomogą, ale u mnie o miano przyjaciela trzeba się starać. Dużo razy się zawiodłam i teraz potrzebuje kilku dobrych lat znajomości z kimś żeby móc go tak nazwać. 

Praktycznie nikomu nie ufam, mam jakiś dar do poznawania jaki człowiek jest poprzez jego zachowanie. Zazwyczaj od razu mogę poznać czy facet jest chamem czy dżentelmenem. Czy jest wrażliwy, ale to w sobie skrywa i nie chodzi mi tu o udawanie twardziela, czy po prostu jest bez uczuć. 

Moje poglądy :

Może jestem trochę staroświecka, ale kompletnie nie zgadzam się z feministkami. Jeśli o mnie chodzi to żałuje, że kobiety wywalczyły to równouprawnienie. Kobieta powinna być kobietą, sprzątać w domu, opiekować się dziećmi. Pracować również, a raczej dorabiać na swoje potrzeby, na ubrania dla dzieci i męża, na kosmetyki pielęgnacyjne, a facet powinien pracować na utrzymanie mieszkania/domu, płacić za prąd, wodę, jedzenie itp. 
Uwielbiam kiedy mężczyźni otwierają kobietą drzwi, odsuwają krzesło, całują w rękę widzę w tym jakieś tam piękno i uważam, że ciężko jest znaleźć w tych czasach takiego mężczyznę. 


Wiem, że ile ludzi tyle opinii i nie każdy może się ze mną zgodzić. 
Co wy myślicie na ten temat?

17 komentarzy:

  1. Hello, The world needs more people like you
    Come and see my blog too
    Gros bisous
    http://mademoisellegallech.blogspot.pe/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasze poglądy zdecydowanie się różnią, ale zgadzamy się w jednym - mężczyzna powinien szanować swoją kobietę.
    Pozdrawiam,
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm w sumie się z Tobą nie dokońca zgodze.Nie uważam ze kobieta powinna siedzieć w domu i gotować obiad itd.Napisałas ze kobieta powinna być kobietą to Kobieta spełniająca sie w swoim zawodzie i zadowolona z tego co robi juz nie jest Kobietą?Aj za dużo w mojej wypowiedzi słowa ,,kobieta".A co do szanowania przez mężczyzn płci żeńskiej całkowicie się zgadzam.Oczywiście szanuje twoje zdanie na ten temat i mam nadzieje ze ty również uszanujesz moje ;)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, oczywiście jeśli chce pracować to jak najbardziej, nawet o tym wspomniałam, ale nie na utrzymanie rodziny :)

      Usuń
  4. Zgadzam się z Tobą w 100%. Obecnie siedzę ze swoim synem w domu i ta rola odpowiada mi. Wręcz uwielbiam kiedy mogę ugotować coś, posprzątać. Cieszą mnie te moje obowiązki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej jestem za tym żeby kobiety pracowały, sama raczej wolę coś robić niż siedzieć w domu. Natomiast zgadzam się z Tobą, też lubię jak facet otwiera przed Tobą drzwi itd :).

    Obserwujemy ? :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie zgadzam sie z toba, uwazam, ze kultura mezczyn wobec kobiet wcale nie jest zalezna od tego, czy my mamy wieksze uprawnienie czy tez i go nie mammy;)
    co powiesz na wspolna obs? ja już i to z ogromną chęcią!

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uważam, że każdy facet mimo to, że "kobieta może zarabiać" powinien zachowywać się jak prawdziwy mężczyzna i być głową rodziny. Żyjemy w takich czasach, że mamy bardzo dużo możliwości rozwoju i spędzania wolnego czasu dlatego myślę, że kobiety po prostu chcą coś robić niż tylko siedzieć w domu z dziećmi. Natomiast sądzę, że każdy facet powinien dbać o swoją kobietę i rodzinę najlepiej jak potrafi.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubię jak chłop jest szarmancki jak otwiera drzwi przede mną, jak przepuszcza mnei do mieszkania czy do kawiarni. to jest piękne. i mnie to odpowiada. obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. To co opisujesz to już raczej zwykłe zasady dobrego wychowania - mówię o otwieraniu kobietom drzwi itp, a nie kwestia równouprawnienia. Polecam Ci obejrzeć film sufrażystka, bo historia tego całego równouprawnienia wyglądała nieco inaczej. ;)

    Zapraszam na nowy post!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Twoim zdaniem ja myślę podobnie ;p uwielbiam dżentelmenów a nie mężczyzn którzy traktują kobiety jak popychadło ;/ obserwuje kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z Tobą ponieważ w przeciwnym razie dzieci są osamotnione przez swoich zapracowanych rodziców... :(

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/12/sylwestrowa-propozycja.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Po części się z Tobą zgadzam i po części nie. Mam mieszane uczucia do tego tematy. Z pewnością lepiej dla dzieci kiedy mama jest przy nich.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym co napisałaś jest niewątpliwie trochę racji tym bardziej, że kobiety w tych czasach w zabieganiu zapominają o swoich dzieciach.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja myślę że kobieta powinna mieć wybór - nie musi mieć dzieci jeśli nie chcę, nie musi siedzieć w domu jeśli nie chcę. :)
    a jeśli chłopak otwiera dziewczynie drzwi itp to chyba nie jest kwestia feminizmu ale dobrego wychowania?
    wesołych świąt!<3

    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Są jeszcze Ci dobrze wychowani :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam mieszane uczucia. Każda z nas powinna mieć wybór. Ja np. oszalałabym siedząc ciągle w domu. Opiekowanie się dziećmi, sprzątanie - to może robić również mężczyzna. Ba. Nawet powinien bo przecież dziecko musi czuć się kochane nie tylko przez jednego rodzica. A co do tego czy facet otwiera drzwi, odsuwa krzesło itp to zależy już od jego wychowania :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie po sobie śladu. Odwiedzam każdy blog który da o sobie znać :*