7 grudnia 2016

Some sxplanations

Dlaczego odeszłam?
Myślę, że przez gimnazjum. Dużo nowych osób i brak czasu skłoniło mnie do zaprzestania blogowania. Może się wstydziłam tego. Wtedy jeszcze nie było to aż tak normalne opisywanie swojego życia innym ludziom. W gimnazjum było ciężko, a właściwie w trzeciej klasie. Tak jak mówiłam pojawiła się u mnie depresja, wtedy sobie z tym nie radziłam. Nagle psycholodzy, później psychiatrzy, leki, szpital psychiatryczny. Być może kiedyś napiszę o tym osobny post jeśli ktoś zechce. 

Obecnie jestem w 3 klasie liceum szkoły zaocznej. Mam zajęcia 4 razy w miesiącu. Problem polega na tym, że i tak na większości z nich mnie nie ma. Mój stan psychiczny trochę się pogorszył ostatnimi czasy. Nie za bardzo chcę o tym rozmawiać z kimś z moich bliskich. Nie chce ich znowu tym wszystkim martwić. Myślę, że to skłoniło mnie do odnowienia bloga. Nawet jeśli nikt nie będzie go czytał to mogę tu w jakiś sposób porozmawiać sama ze sobą. Mogę wyrzucić to co siedzi w mojej głowie. Jeśli jednak zjawi się ktoś kto zechce do mnie napisać, wesprzeć mnie lub podzielić się ze mną podobnymi problemami, to bardzo mnie to podniesie na duchu i własnie dlatego tu pisze a nie na zwykłej kartce papieru. 

Z całego serca dziękuję każdemu kto odwiedza i czyta mojego bloga! 

                                     
                                     


18 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, że dzięki blogowaniu lepiej będziesz się czuła, bo znajdą cię osoby, które cię będą wspierać. Dobrze, że zdecydowałaś się zacząć blogować, bo dla mnie jest to odskocznia. Może i dla ciebie też tak będzie. Życzę ci aby blog się rozwinął od początku i na nowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet po tych dwoch postach czuje sie lżej, że mogłam to z siebie wyrzucić i dziękuję ;*

      Usuń
  2. świetnie, że postanowiłaś wrócić ;) trzymam za ciebie kciuki ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  3. Może właśnie opisywanie swoich uczuć tu Ci w jakimś stopniu pomoże, mam nadzieję, że wszystko się u Ciebie ułoży :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak, depresja potrafi dać w kość i to przez długie lata. ;/ też uważam, że blog jest dobrym miejscem, żeby sobie z nią radzić, nie wymaga takiej całkowitej socjalizacji z ludźmi, ale można zacząć powoli się otwierać. trzymam kciuki, żeby wreszcie było dobrze! :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza, że potrzebuje z kims porozmawiać kiedy całymi dniami siedze zamknieta w pokoju :(
      Dziekuje Ci pieknie za wsparcie ;*

      Usuń
  5. Kochana wierzymy w ciebie .
    NA pewno będą czytać twojego bloga , bo jest świetny .
    Poradzisz sobie .. na pewno :)
    Świetnie , że powróciłaś
    Mój skrawek w sieci KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju dziękuje za tak miłe słowa, naprawdę zrobiło mi sie cieplutko na sercu <3

      Usuń
  6. Trzymaj się i nie daj się załamać :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest właśnie bardzo fajny plus bloga - że można wylać swoje żale,problemy i wszystkie negatywy. A drugi plus,że ktoś dodatkowo może wesprzeć,doradzić,w jakiś sposób pomóc. Pisz dużo,zwłaszcza jeśli poczujesz ulgę :) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa i również serdecznie pozdrawiam :*

      Usuń
  8. z Dnia na dzień myśle że bedzie lepiej trzymam kciuki, będe czytała twojego bloga bo lubie takie przemyslenia czasem mam takie dni że nie chce z nikim gadać i mam doła więc trzymaj się i obserwuje kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 3 lat słyszę, że będzie coraz lepiej, a nie jest. Mam nadzieje że Twój komentarz wywróży to :*
      dziękuję ;*

      Usuń
  9. trzymaj się! każdy ma jakieś wsloty i upadki więc to normalne. ważne aby to się nie zaglębiło, tylko poszło w górę:) jednak takie momenty też są ważne. dzieki nic rozważamy szerzej niektore aspekty, lrytykujemy pewne rzeczy wobec czego widzimy dwie strony medalu. nie ma czym się załamywać
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymaj się! Wszystko będzie dobrze, życzę wielu pomysłów! :)


    alexis-all-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i wzajemnie wielu pomysłów przy prowadzeniu bloga :*

      Usuń
  11. Jeżeli nie masz z kim porozmawiać i jeżeli pisanie Ci to w jakiś sposób pomaga, jest Ci lżej to nie przestawaj pisać. Może sama sobie w ten sposób będziesz w stanie pomóc:) Jeżeli potrzebujesz pomocy i chciałabyś pogadać odezwij się do mnie w komentarzu pod postem. Postaram się pomóc:)
    Trzymaj się i życzę powodzenia w blogowaniu:)
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    http://natalielifestyleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, na pewno wezmę pod uwagę Twoją propozycje :*

      Usuń

Dziękuję pięknie za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie po sobie śladu. Odwiedzam każdy blog który da o sobie znać :*