4 stycznia 2017

Summary 2016

Z racji tego, że mamy kolejny rok to postaram się w kilku zdaniach i jak najprościej podsumować poprzedni rok 2016:
Ładne róże — Wektor stockowy #69618773
Marzec:  zaczęłam robić prawo jazdy, niestety nie ukończyłam go bo mam jakiś lęk przed jazdą. Wystarczy mi to, że okropnie boję się przechodzić przez pasy bez świateł i jeździć na rowerze po mieście. Kiedyś na pewno je skończę, ale nie jestem jeszcze gotowa. 
Kwiecień: skończyłam 18 lat. Nie robiłam imprezy, tylko wyłącznie dla rodziny w domu. 
Maj: opuściłam chyba cały miesiąc szkoły 
Czerwiec: Ukończyłam 2 klasę Technikum na kierunku organizacja reklamy
Lipiec: Imprezy, imprezy, imprezy.. + zaczęłam robić paznokcie i makijaże 
Sierpień: Ze znajomymi pojechaliśmy razem na wakacje do Łeby. Mieszkaliśmy w dwóch domkach obok siebie. Poznałam ludzi z Warsaw Shore. 
Wrzesień: Zaczęłam naukę w trzeciej klasie w zaocznej szkole dla dorosłych. Dlaczego to zrobiłam i rzuciłam technikum napiszę w poście o tej szkole. 
Październik, Listopad, Grudzień: te trzy miesiące zleciały mi tak, że w ogóle nie chciałam wychodzić z łóżka. Leżałam z depresją w głowie i nic nie chciałam robić. Właściwie to żyłam w nocy, a spałam w dzień. 

Był to najnudniejszy rok w całym moim życiu. Najmniej w nim wychodziłam z domu i najwięcej spałam. Chciałabym mieć w sobie tyle szczęścia i radości abym bez problemu chciała wstawać z łóżka, a nawet wychodzić z domu do ludzi 😡



6 komentarzy:

  1. Świetne podsumowanie, to był wspaniały rok. Gdzie chodzisz do szkoły?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden rok jest pełen niespodzianek i miłych chwil, a drugi wręcz przeciwnie... Jak dla mnie rok 2016 był jednym z najlepszych w moim życiu! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Też w łebie byłam na imprezach w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się tym, ten rok na pewno będzie lepszy! ;) Obserwuję :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby ten rok był lepszy! :D
    Ale i robiłaś też dość ciekawe rzeczy tak mi się wydaje jeśli chodzi np o paznokcie :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że ten rok będzie lepszy.
    ja w tym roku zabieram się za prawo jazdy.
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie po sobie śladu. Odwiedzam każdy blog który da o sobie znać :*